• Meediapilt
  • TööstusEST
  • Põllumehe Teataja
  • Reklaami
  • Telli ajakiri
  • Telli uudiskiri
Ehitusest
No Result
Vaata kõiki tulemusi
  • Esileht
  • Teemad
    • Kõik
    • Aasta nominendid
    • Arvamus
    • Digitaliseerimine
    • Ehitusettevõtjad
    • Ehitusmaterjalid
    • Energia
    • Eriolukord
    • Ettevõte
    • Haridus
    • Huvitav objekt
    • Katuse-ehitus
    • Kogemus
    • Kriis
    • Küte ja ventilatsioon
    • Mess
    • Nõuanne
    • Podcast
    • Portree
    • Probleem
    • Puit
    • Seadus
    • Sisearhitektuur
    • Sisuturundus
    • Sündmus
    • Teadus
    • Teedeehitus
    • Terminivara
    • Tööohutus
    • Ülevaade
    • Ümarlaud
    Ehitusvaldkonna otsustajad: Eesti peab püsima mängus

    Ehitusvaldkonna otsustajad: Eesti peab püsima mängus

    Aasta ehitaja 2023 Veiko Seliste

    Veiko Seliste: Narva koolihoone ehitamine kujunes elukooliks, kuidas kriisides toime tulla

    Maarjamõisa meditsiinilinnaku tööga on aasta ehitaja nominendid Nordecon AS ehitusjuht Rauno Rausk ja Embach Ehitus OÜ ehitusjuht Ain Rebane. Foto: Timo Arbeiter

    Tartu Ülikooli Kliinikumi Maarjamõisa meditsiinilinnak: eeskujulik töö

    Mustamäe Riigigümnaasium. Foto: Aasta ehitaja 2023 konkurss

    Tõnu Madissoon: Mustamäe Riigigümnaasium pakkus väljakutseid

    Narva riigigümnaasium: unikaalne ja efektne. Foto: Sixten Sepp

    Narva Riigigümnaasium: huvitav, ent keeruline projekt

    Aasta ehitusinsener 2023 ning aasta parim rajatise ehitusprojekt 2023 tiitli sai Estkonsult OÜ projekteerija Priit Põldre Paldiski LNG-haalamiskai konstruktsioonide projekteerimise eest. Foto: aasta ehitusinseneri konkurss

    Valmis sai unikaalne sadamarajatis sajaks aastaks

  • Liitude uudised
  • Väljaanded
  • Blogid
    • Kõik
    • Teede Tehnokeskuse blogi
    Proovivõtt materjalide hindamiseks olgu korrektne. Segu kvaliteedi hindamine on täppistöö. Foto: Teede Tehnokeskus AS

    Proovivõtt materjalide hindamiseks olgu korrektne

    Ringlussevõetud asfalt. Foto: Teede Tehnokeskus

    Ringlussevõetud asfalt

    Foto: Teede Tehnokeskus

    Mida teha kui toodang praak?

    Asfalt laguneb. Foto: Teede Tehnokeskus

    Uus asfalt, aga juba laguneb! Miks nii? Kuidas edasi?

    boonussüsteem

    Asfalteerimistööde boonussüsteem – kulu või investeering?

  • Kolleegium
  • Toimetus
  • Digitaalehituse podcast
    • E-ehitus kui e-riigi uus edulugu
    • Digiehitus Eesti vaatest
    • Tehisintellekt ehituses
    • ConTech ettevõtlus
    • Uus hankevorm: allianss
    • Kuidas defineerida digikaksikut
    • BIMi kasutamine kinnisvara korrashoius
Ehitusest
  • Esileht
  • Teemad
    • Kõik
    • Aasta nominendid
    • Arvamus
    • Digitaliseerimine
    • Ehitusettevõtjad
    • Ehitusmaterjalid
    • Energia
    • Eriolukord
    • Ettevõte
    • Haridus
    • Huvitav objekt
    • Katuse-ehitus
    • Kogemus
    • Kriis
    • Küte ja ventilatsioon
    • Mess
    • Nõuanne
    • Podcast
    • Portree
    • Probleem
    • Puit
    • Seadus
    • Sisearhitektuur
    • Sisuturundus
    • Sündmus
    • Teadus
    • Teedeehitus
    • Terminivara
    • Tööohutus
    • Ülevaade
    • Ümarlaud
    Ehitusvaldkonna otsustajad: Eesti peab püsima mängus

    Ehitusvaldkonna otsustajad: Eesti peab püsima mängus

    Aasta ehitaja 2023 Veiko Seliste

    Veiko Seliste: Narva koolihoone ehitamine kujunes elukooliks, kuidas kriisides toime tulla

    Maarjamõisa meditsiinilinnaku tööga on aasta ehitaja nominendid Nordecon AS ehitusjuht Rauno Rausk ja Embach Ehitus OÜ ehitusjuht Ain Rebane. Foto: Timo Arbeiter

    Tartu Ülikooli Kliinikumi Maarjamõisa meditsiinilinnak: eeskujulik töö

    Mustamäe Riigigümnaasium. Foto: Aasta ehitaja 2023 konkurss

    Tõnu Madissoon: Mustamäe Riigigümnaasium pakkus väljakutseid

    Narva riigigümnaasium: unikaalne ja efektne. Foto: Sixten Sepp

    Narva Riigigümnaasium: huvitav, ent keeruline projekt

    Aasta ehitusinsener 2023 ning aasta parim rajatise ehitusprojekt 2023 tiitli sai Estkonsult OÜ projekteerija Priit Põldre Paldiski LNG-haalamiskai konstruktsioonide projekteerimise eest. Foto: aasta ehitusinseneri konkurss

    Valmis sai unikaalne sadamarajatis sajaks aastaks

  • Liitude uudised
  • Väljaanded
  • Blogid
    • Kõik
    • Teede Tehnokeskuse blogi
    Proovivõtt materjalide hindamiseks olgu korrektne. Segu kvaliteedi hindamine on täppistöö. Foto: Teede Tehnokeskus AS

    Proovivõtt materjalide hindamiseks olgu korrektne

    Ringlussevõetud asfalt. Foto: Teede Tehnokeskus

    Ringlussevõetud asfalt

    Foto: Teede Tehnokeskus

    Mida teha kui toodang praak?

    Asfalt laguneb. Foto: Teede Tehnokeskus

    Uus asfalt, aga juba laguneb! Miks nii? Kuidas edasi?

    boonussüsteem

    Asfalteerimistööde boonussüsteem – kulu või investeering?

  • Kolleegium
  • Toimetus
  • Digitaalehituse podcast
    • E-ehitus kui e-riigi uus edulugu
    • Digiehitus Eesti vaatest
    • Tehisintellekt ehituses
    • ConTech ettevõtlus
    • Uus hankevorm: allianss
    • Kuidas defineerida digikaksikut
    • BIMi kasutamine kinnisvara korrashoius
  • Reklaami
  • Telli ajakiri
  • Telli uudiskiri
No Result
Vaata kõiki tulemusi
Ehitusest
No Result
Vaata kõiki tulemusi
aasta betoonehitis 2023

Mullu valmisid olulised teelõigud igas regioonis

autor: LIIVI TAMM
mai 2021
Kategooria: Teedeehitus, EhitusEST mai 2021
Mullu valmisid olulised teelõigud igas regioonis

Eesti regioonides valmisid 2020. aastal olulised teelõigud. Tutvustame suurimaid teetöid, mis muutsid liikluse turvalisemaks ja sujuvamaks.

Põhja regioon – Kose–Ardu ja Ardu–Võõbu teelõigud

  • Asukoht: Riigitee nr 2 Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa km 40,0–51,3 (Kose–Ardu); riigitee nr 2 Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa km 51,3–64,2 (Ardu–Võõbu).
  • Projekteerija: Kose-Ardu: Kelprojektas UAB ja Skepast & Puhkim OÜ; Ardu–Võõbu: Kelprojektas UAB ja Reaalprojekt OÜ.
  • Töövõtja: Kose–Ardu: AS TREV-2 Grupp; Ardu–Võõbu: GRK Infra AS ja Graniittirakennus Kallio OY.
  • Järelevalve: BRP Insenerid OÜ.
  • Kogumaksumus: Kose–Ardu ja Ardu–Võõbu: 83,7 miljonit (sh km).
  • Kose–Ardu lõik. Uuel teel on välja ehitatud parklad ja puhkealad raskeliiklusele, mis välistavad teeäärsest peatumisest tingitud liiklusohtlike olukordade teket. Rajati 2 + 2 sõidurajaga 2,8 m laiuse eraldusribaga maantee, Torupilli tunnel kõrvalmaantee 11708 Kuivajõe–Liiva jätkuks, Kose-Risti liiklussõlm tugimaantee 14 Kose–Purila ja uue Tallinna–Tartu põhimaantee ristumiskohas, Rõõsa ökodukt üle uue Tallinna–Tartu põhimaantee; Ardu liiklussõlm kõrvalmaantee 11141 Ojasoo–Ardu ja uue Tallinna–Tartu põhimaantee ristumiskohas.
  • Ardu–Võõbu lõik. Uuel teel on parklad ja puhkealad raskeliiklusele, mis välistavad teeäärsel peatumisel liiklusohtlike olukordade tekke. Ehitustööde käigus väljaehitatud rajatised on 2 + 2 sõidurajaga 2,8 m laiuse eraldusribaga maantee, Pala eritasandiline riste, Nõmmeri ökodukt üle uue Tallinna–Tartu põhimaantee, Saarnakõrve eritasandiline riste, Mustla liiklussõlm.
  • Kose–Võõbu numbrites: Uus 24 km lõik vähendab Tallinna ja Tartu vahemaad 3 km. Kui lubatud sõidukiirus on 120 km/h, on ajaline võit ca 7 minutit, kui 110 km/h, siis ca 6 min. Paigaldati 1,74 miljonit m3 muldematerjali. Tee killustikaluse pindala võrdub 180 jalgpalliväljaku suuruse alaga (1,35 miljonit m²).
  • Kose–Võõbu unikaalsed lahendused: Paigaldati muutuva teabega liiklusmärgid. Samatasandilised loomade ristumiskohad. Lubatud suurim sõidukiirus teelõigul on 120 km/h.

Lõuna regioon – riigitee 70 Antsla–Vaabina

  • Asukoht: Riigitee 70 Antsla–Vaabina km 0,0–6,9 ja Antsla linna läbivate riigiteede rekonstrueerimine.
  • Projekteerija: Reaalprojekt AS.
  • Töövõtja: TREV-2 Grupp AS.
  • Järelevalve: P.P. Ehitusjärelevalve OÜ.
  • Maksumus: 7 miljonit (sh km).
  • Maanteeameti tellimusel rekonstrueeriti 2019. ja 2020. aastal riigitee 70 Antsla–Vaabina km 1,0–6,9 ja Antsla linna läbivad järgmised riigiteed: 70 Antsla–Vaabina km 0,0-1,0; 23129 Laatre–Antsla km 12,9–16,4; 25183 Antsla–Kanepi km 0,0–0,2 ja 25194 Antsla–Haabsaare km 0,0–1,2.
  • Tööde käigus rajati teede 70, 25194 ja 25183 ristmikule uus ringristmik. Rekonstrueeriti tee muldkeha ja kate, rajati uus kompleksstabiliseeritud alusel kahekihiline asfaltbetoonkate, mille laius on nüüd 8 meetrit, linnalõikudel 7 meetrit. Ristmikud ja mahasõidud rekonstrueeriti, rajati kraave ja Antsla linna lõigule kinnine sademeveesüsteem. Linna läbivatel lõikudel uuendati tänavavalgustus ja rajati 3,4 km kõnni- ja kergliiklusteed, lisaks rajati Antsla ja Kraavi küla vahele 2 km pikkune kergliiklustee. Töö oli Maanteeameti ja Antsla valla ühishange, Antsla vald rahastas Antsla linna ja Kraavi küla vahelist kergliiklustee ehitamist ning selle valgustamist. Tööde käigus selgus, et tee oli ehitatud läbi Vaabina mõisa vundamendi, seega korrigeeriti projekti, konserveeriti vundamendijäänused.

Ida regioon – Tallinna–Narva, Rõmeda–Haljala 2 + 2 teelõigu ehitamine

  • Asukoht: Riigitee 1 Tallinna–Narva km 78,5–87,4.
  • Projekteerija: Selektor Projekt OÜ.
  • Töövõtja: Merko Ehitus AS.
  • Järelevalve: OÜ Toomtsentrum.
  • Kogumaksumus: 16,2 miljonit (sh km).
  • Eesmärk oli olemasoleva teelõigu ohutuks 2 + 2 maanteeks ümberehitamine. Teelõigu esimene osa oli juba Tallinna poolses otsas enam kui kilomeetri pikkuselt 2 + 2 maantee, kuid Tallinna suunduv sõidutee oli kitsas ning ei vastanud normidele. Ülejäänud lõik oli kaherealine ja sõidurajad olid eraldatud kummipostidega. Ümberehitusele eelnevalt oli kaherealine Aaspere–Haljala teelõik võrdlemisi traagiline: alates 2005. aastast hukkus seal liiklusõnnetustes 12 inimest. Ehitusjärgselt suleti kõik samatasandilised mahasõidud ja ristmikud. Kohalikele elanikele tagati ligipääsud uute kogujateede ning ligipääsude kaudu. Selleks ehitati eritasandiline liiklussõlm Aasperre ning riste Vanamõisa külla. Kuna lõik on neljarealine maantee, saab suvel lubada maksimaalset piirkiirust 110 km/h ning vähemalt esialgu on teelõigul ka talvine kiirus tõstetud 100 km/h-ni. Enne lõplikku põhiprojekti koguti täiendusettepanekuid kohalikelt elanikelt ja omavalitsuselt ja korraldati avalik koosolek ka siis, kui põhiprojekt valmis sai.

Lääne regioon – Suure-Jaani–Olustvere lõigu rekonstrueerimine

  • Asukoht: Riigitee nr 24116 Suure-Jaani–Olustvere km 0,8–6,0.
  • Projekteerija: Skepast & Puhkim OÜ.
  • Töövõtja: Tallinna Teede AS.
  • Järelevalve: Teede Tehnokeskus AS.
  • Maksumus: 2,9 miljonit (sh km).
  • Suure-Jaani–Olustvere 5,3 km pikkune lõik algas Suure-Jaani linnast, läbis Kõidama ja Kärevere küla ning lõppes Olustvere alevikus. Eesmärk oli ehitada ohutu ja suurema kandevõimega V klassi nõuetele vastav tee. Kahekihilise asfaltkatte laiuseks sai 7 m, v.a Olustvere puudealleed läbiva teelõigu viimane kilomeeter, kus kate ehitati muinsuskaitseliste piirangute tõttu nelja meetri laiuseks. Rajati ka viis peatumistaskut vahekaugustega 80–160 meetrit. Olustvere allee maa-ala puittaimestikku hinnati osaliselt juba 2017. aastal. Ehitades tuli jälgida, et ei kahjustataks puid ega puujuuri. Kogu ehitus toimus kooskõlas muinsuskaitse järelevalvega: Kärevere külas ilmnes, et tegu on muinasaegse asulakohaga, kust leiti 150 eset, millest märkimisväärsemad leiud olid kahe kuljusega ripatsilüli, hoburaudsõlg ja 11. sajandi viikingite hõbemünt. Täiendavalt ehitati ümber objekti alguses olev riigiteede 57 ja 24116 neljaharuline ristmik valgustatud ringristmikuks. Kergliiklusteede ühendamiseks ehitati kilomeetritel 4,3–5,1 uus kergliiklustee.

Sildid: huvitav objektmaanteeametteedeehitusTranspordiamet
ShareTweetShareSend
Eelmine artikkel

Maanteemuuseumis avati uus näitus

Järgmine artikkel

Ristmikuehitus muudab Tartus liikluskorraldust

Seotud artiklid

Aadu Lassi inseneripreemia pälvis Taavi Tõnts ja elutööpreemia Enn Raadik. Foto: Jakob Meier/Transpordiamet
Teedeehitus

Aadu Lassi nimelise teedevaldkonna auhinna pälvisid Taavi Tõnts ja Enn Raadik

Transpordiamet
EhitusEST november 2023
Transpordiamet ja INF Infra OÜ sõlmisid lepingu Sindi-Lodja silla projekteerimiseks ja ehitamiseks allianssmudelit kasutades. Fotol Sindi-Lodja sild. Foto: Transpordiamet
Teedeehitus

Eesti esimene alliansshanke leping sai sõlmitud

Transpordiamet
Teedepäev. Foto: Shutterstock
Teedeehitus

Tulekul teedepäev

Eesti Taristuehituse Liit
EhitusEST oktoober 2023
Tarmo Trei: vajame stabiilset rahastust ja pikka plaani. Eesti Taristuehituse Liidu juht Tarmo Trei toob esile, et taristusse investeeritud miljon eruot toob sellest riigile maksudena tagasi 30–40% ja loob 15 töökohta. Foto: Raul Mee
Teedeehitus

Tarmo Trei: vajame stabiilset rahastust ja pikka plaani

LIIVI TAMM
EhitusEST juuni 2023
Fotol vasakult Indrek Pappel, Tarvi Kliimask, Priit Kuldsaar, Andres Gailit, Jüri Läll ja Marek Koit. Pildilt puudub Veiko Veskimäe, kes oli samal ajal Pärnu juhtimiskonverentsil, kus ta kuulutati tiitli „Parim juht 2023” võitjaks.
Teedeehitus

Taristuehituse liidul uus juhatuse esimees

Eesti Taristuehituse Liit
EhitusEST juuni 2023
Kasulik veebileht neljarajalised.ee
Teedeehitus

Kasulik veebileht neljarajalised.ee

Eesti Taristuehituse Liit
EhitusEST juuni 2023
Järgmine artikkel
Selline hakkab tulevikus välja nägema Tartu ringtee Riia liiklussõlm – transiitliiklus kulgeb mööda viadukti n-ö teisel korrusel, alumisele aga jääb kohalik liiklus, samuti suundumine Valga maanteele. Ristmikuehitus muudab Tartus liikluskorraldust. Foto: InfraBIM / Transpordiamet

Ristmikuehitus muudab Tartus liikluskorraldust

Ajakirja eelmine number siin:

EhitusEST november 2023

Remondi ja ehita suvi 2023

Remondi ja ehita suvi 2023

Sisuturundus

Aasta puitehitis 2023 on Pelgulinna Riigigümnaasium: nii suures mahus ei ole avaliku hoone puhul puitu seni Eestis kasutatud. Foto: Aasta puitehitis 2023 konkurss / Tõnu Tunnel

Pelgulinna Riigigümnaasium – näide, miks ja kuidas ehitada puidust

29/11/2023
Svētupe mõisa uus hingamine. Bauroc toob lugejateni väärika mõisa taastamise õpetliku loo. Foto: Liga Treja

Svētupe mõisa uus hingamine

12/10/2023
Augusti lõpus toimus Tartu Ülikooli Pärnu kolledžis rahvusvaheline digitaalehituse häkaton AEC Baltic Digital Construction Hackathon.

Digiehituse häkatonil häkiti ehitussektori probleeme – pakutud lahendused on nutikad

12/10/2023
Peitkinnitusega profiilplekk Klassik, Toode AS

Moodne klassika – peitkinnitusega profiilplekk Klassik

27/06/2023
Lahendus roheliseks muutunud fassaadidele

Lahendus roheliseks muutunud fassaadidele

27/06/2023
Digitaalehituse klastri podcast
Digtiaalehituse klastri podcast
Digtiaalehituse klastri podcast
Digiehitus Eesti vaatest
00:00 / 1:03:25
Share
Link
Embed
  • Digiehitus Eesti vaatest

    Digiehitus Eesti vaatest

    Apr 3, 2023 • 1:03:25

    Digitaalehituse klastri taskuhäälingu avasaate külalised on Tiit Hion, Hele-Mai Metsal ning Kaia Kirs. Saadet juhib Jaan Saar. Tunni jooksul avatakse huvilistele digiehituse olemus ning tutvustatakse valdkonna arenguid Eestis. Taskuhääling valmib koostöös Tallinna Linnaga, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumiga, BuildESTiga ning teiste klastri koostööpartneritega.  Jälgi ka Digitaalehituse klastri kanaleid Facebookis, Instagramis ja Linkedinis, liitu uudiskirjaga aadressil: https://digitaalehitus.ee/kuukiri/.  Projekti toetab Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) Euroopa…

  • E-ehitus kui e-riigi uus edulugu

    E-ehitus kui e-riigi uus edulugu

    Apr 17, 2023 • 1:04:57

    Digitaalehituse klastri teise episoodi külalised on ehituse asekansler Ivo Jaanisoo, Ehituse e-hüppe programmijuht Regina Viljasaar-Frenzel ning ehitusekspert Jüri Rass. Saadet juhib MKMi digiehituse valdkonna juht Jaan Saar. Teises saates tutvustatakse e-riigi edusamme ning plaane digiehituse kui ka laiema ehitussektori raames. Taskuhääling valmib koostöös Tallinna Linnaga, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumiga, BuildESTiga ning teiste…

  • Tehisintellekt ehituses

    Tehisintellekt ehituses

    Jun 1, 2023 • 1:04:12

    Digitaalehituse klastri taskuhäälingu kolmanda episoodi külalised on Nordeconi digilahenduste projektijuht Risto Vahenurm ning Skepast ja Puhkimi BIM insener Eno Lints. Saadet juhib MKMi digiehituse valdkonna juht Jaan Saar. Saates arutatakse palju haibitud tehisintellekti üle – seda nii üldises, kui ehitussektori võtmes. Lisaks tutvustatakse Nordeconi AI pilootprojekti, kui ka algorütme, mis…

  • ConTech ettevõtlus

    ConTech ettevõtlus

    Sep 4, 2023 • 1:07:51

    Digitaalehituse klastri taskuhäälingu neljanda episoodi külalised on Remato tegevjuht Ranno Käomägi, Bauhubi tegevjuht Teet Parts ning Iffenti asutaja Paavo Pärn. Saadet juhib Kliimaministeeriumi digiehituse valdkonna juht Jaan Saar. Saates selgitatakse lähemalt, mis on ConTech ettevõtlus ning kuidas leida ConTech Startupile investoried? Arutletakse, miks on ehitussektoris vähem innovatsiooni kui mõnes muus…

  • Uus hankevorm: allianss

    Uus hankevorm: allianss

    Sep 28, 2023 • 1:09:08

    Digitaalehituse klastri taskuhäälingu viienda episoodi külalised on BrainTeam OÜ konsultant ja koolitaja Sulev Senkel ning Transpordiameti ida teehoiu osakonna juhataja Anti Palmi. Saadet juhib Kliimaministeeriumi digiehituse valdkonna juht Jaan Saar. Saates selgitatakse lähemalt, mis on alliansshange ning kuidas erineb see tavapärasest hankest. Taskuhääling valmib koostöös Tallinna linnaga, Kliimaministeeriumiga, BuildESTiga ning teiste klastri koostööpartneritega. Jälgi ka Digitaalehituse klastri kanaleid Facebookis, Instagramis ja Linkedinis, liitu uudiskirjaga…

  • Kuidas defineerida digikaksikut

    Kuidas defineerida digikaksikut

    Nov 1, 2023 • 1:03:22

    Digitaalehituse klastri taskuhäälingu kuuenda episoodi külalised on 3Di (Hades Geodeesia OÜ) tehnoloogiajuht Vaiko Veeleid, Wenture tegevjuht Kaur Tull ning Tallinna Linnavaraameti digiehituse valdkonna juht Christopher-Robin Raitviir. Saadet juhib Kliimaministeeriumi digiehituse valdkonna juht Jaan Saar. Saates selgitatakse lähemalt, mis on digikaksik. Kuidas kasutab Tallinna linn oma töös digikaksikut? Millist kasu näevad tellijad, projekteeriad ning…

  • BIMi kasutamine kinnisvara korrashoius

    BIMi kasutamine kinnisvara korrashoius

    Nov 29, 2023 • 1:03:56

    Digitaalehituse klastri taskuhäälingu seitsmenda episoodi külalised on Urmas Alber Rail Balticast, Kaur Tuli Wenture OÜ-st, Hendrik Park TalTechist ning Kaia Kirs Reminet OÜ-st . Saadet juhib Kliimaministeeriumi digiehituse valdkonna juht Jaan Saar. Saates räägitakse oma kogemusest, millist kasu annab BIM kinnisvara korrashoius. Mis takistab BIMi kasutusele võttu? Millised lahendused on juba olemas ja kuidas…

Eesti ehitab messiajakiri

Eesti ehitab 2023

Väljaandja

EhitusEST

OÜ Meediapilt
Registrikood: 12376744
Aadress: Pärnu mnt 161-10, 11624 Tallinn
Telefon: +372 510 7011
www.meediapilt.ee
E-post: info@meediapilt.ee
Toimetus: toimetus@meediapilt.ee

Enim kasutatud sildid

Aasta betoonehitis aasta ehitaja aasta ehitusinsener aasta ehitusprojekt aasta nominendid aasta parimad aasta puitehitis aiandus arhitektuur betoon Betooniühing digitaalehituse klaster Eesti Betooniühing Eesti ehitab Eesti Ehitusettevõtjate Liit Eesti Ehitusinseneride Liit Eesti Ehituskonsultatsiooniettevõtete Liit Eesti Ehitusmaterjalide Tootjate Liit Ehitus 2023+ ehitusettevõtjad ehitusmaterjalid ehitusturg EKFML EMPL eriolukord haridus huvitav objekt katuseehitus konkurss liitude uudised maanteeamet mess MKM nõuanne probleem puit puitarhitektuur renoveerimine seadus sisekujundus sisuturundus sündmus taltech teedeehitus ülevaade

Uudiskiri

Telli uudiskiri ja ole esimesena kursis oluliste uudistega!

    • Meediapilt
    • TööstusEST
    • Põllumehe Teataja
    • info@meediapilt.ee
    • Reklaami
    • Tingimused
    • Uudiskiri
    No Result
    Vaata kõiki tulemusi
    • Esileht
    • Teemad
    • Liitude uudised
    • Väljaanded
    • Kolleegium
    • Reklaami
    • Toimetus
    • Telli ajakiri
    • Telli uudiskiri
    • Digitaalehituse klastri podcast
      • Tehisintellekt ehituses
      • E-ehitus kui e-riigi uus edulugu
      • Digiehitus Eesti vaatest
      • ConTech ettevõtlus
      • Uus hankevorm: allianss
      • Kuidas defineerida digikaksikut
      • BIMi kasutamine kinnisvara korrashoius

    © OÜ Meediapilt

    Küpsised

    EhitusESTi veebi kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt siit.

    Telli uudiskiri

    ja ole esimesena kursis oluliste uudistega!