• Meediapilt
  • TööstusEST
  • Põllumehe Teataja
  • Reklaami
  • Telli ajakiri
  • Telli uudiskiri
Ehitusest
No Result
Vaata kõiki tulemusi
  • Esileht
  • Teemad
    • Kõik
    • Aasta nominendid
    • Arvamus
    • Digitaliseerimine
    • Ehitusettevõtjad
    • Ehitusmaterjalid
    • Energia
    • Eriolukord
    • Ettevõte
    • Haridus
    • Huvitav objekt
    • Katuse-ehitus
    • Kestlikkus
    • Kogemus
    • Kriis
    • Küte ja ventilatsioon
    • Mess
    • Nõuanne
    • Podcast
    • Portree
    • Probleem
    • Puit
    • Seadus
    • Sisearhitektuur
    • Sisuturundus
    • Sündmus
    • Teadus
    • Teedeehitus
    • Terminivara
    • Tööohutus
    • Ülevaade
    • Ümarlaud
    Vasakult: Rene Raamat, Meelis Einstein, Mart Arro, Karl-Martin Rammo, Indrek Ellamaa, Veljo Haube, Ivar Sikk, Raul Merivee. Fotolt puuduvad: Martin Ojala, Margus Puusepp, Kaimur Kivi. Foto: Kalev Lilleorg.

    Eesti Ehitusmaterjalide Tootjate Liit valis uue juhatuse

    Mehikoorma tuletorn avab peagi uksed. Foto: Transpordiamet

    Mehikoorma tuletorn avab peagi külastajatele uksed

    Stuudo88 sisearhitekt Ljudmila Funika-Müür. Fotod: Liisi Sikka

    Sisearhitekt on tellija parem käsi

    Eramu avaneb tänavale ja hoovi poole otsekui lehvik. Fotod: Toomas Tuul

    Betoonine ja kodune eramu Suvila tänaval

    Mullune mess. Foto: sisustusmess.ee

    Mess Interjöör toob sisustushuvilised kokku

    Keila lauluväljak. Foto: Molumba OÜ

    Lauluväljak – Keila linna uus maamärk

  • Liitude uudised
  • Väljaanded
  • Blogid
    • Kõik
    • Bauroci blogi
    • Nordeconi blogi
    • Teede Tehnokeskuse blogi
    AI ehituses: fotode abil võrreldakse ehituse edenemist võrreldes BIM-mudeliga. Foto: Nordecon

    Nordecon: tehisintellekt jõuab üha enam ehitusse

    Jätkusuutlik ehitus - aastaruannete uus lahutamatu osa on ESG. LEED Paltinum sertifikaati taotlev Golden Gate.

    Jätkusuutlik ehitus – aastaruannete uus lahutamatu osa on ESG

    Bauroc RENOVE on mõeldud tellistest või looduskivist välisseinte soojustamiseks seestpoolt juhul, kui maja fassaad tuleb säilitada ja seinte väljastpoolt soojustamine ei ole lubatud. Foto: Bauroc

    Ajaloolise maja seestpoolt soojustamiseks on lahendused olemas

    Uue telemaja ehituslepingu allkirjastasid Eesti Rahvusringhäälingu juhatuse esimees Erik Roose ja Nordecon AS juhatuse liige Tarmo Pohlak. Foto: Siim Loivi / ERR

    Uue telemaja ehitustöödega alustab Nordecon sel aastal

    Nordecon AS-i juhatuse liige Tarmo Pohlak

    Tarmo Pohlak: Nordeconil on vastutus olla teenäitaja

    Quo vadis, Eesti hanked? Foto: Shutterstock

    Quo vadis, Eesti hanked?

  • Kolleegium
  • Toimetus
Ehitusest
  • Esileht
  • Teemad
    • Kõik
    • Aasta nominendid
    • Arvamus
    • Digitaliseerimine
    • Ehitusettevõtjad
    • Ehitusmaterjalid
    • Energia
    • Eriolukord
    • Ettevõte
    • Haridus
    • Huvitav objekt
    • Katuse-ehitus
    • Kestlikkus
    • Kogemus
    • Kriis
    • Küte ja ventilatsioon
    • Mess
    • Nõuanne
    • Podcast
    • Portree
    • Probleem
    • Puit
    • Seadus
    • Sisearhitektuur
    • Sisuturundus
    • Sündmus
    • Teadus
    • Teedeehitus
    • Terminivara
    • Tööohutus
    • Ülevaade
    • Ümarlaud
    Vasakult: Rene Raamat, Meelis Einstein, Mart Arro, Karl-Martin Rammo, Indrek Ellamaa, Veljo Haube, Ivar Sikk, Raul Merivee. Fotolt puuduvad: Martin Ojala, Margus Puusepp, Kaimur Kivi. Foto: Kalev Lilleorg.

    Eesti Ehitusmaterjalide Tootjate Liit valis uue juhatuse

    Mehikoorma tuletorn avab peagi uksed. Foto: Transpordiamet

    Mehikoorma tuletorn avab peagi külastajatele uksed

    Stuudo88 sisearhitekt Ljudmila Funika-Müür. Fotod: Liisi Sikka

    Sisearhitekt on tellija parem käsi

    Eramu avaneb tänavale ja hoovi poole otsekui lehvik. Fotod: Toomas Tuul

    Betoonine ja kodune eramu Suvila tänaval

    Mullune mess. Foto: sisustusmess.ee

    Mess Interjöör toob sisustushuvilised kokku

    Keila lauluväljak. Foto: Molumba OÜ

    Lauluväljak – Keila linna uus maamärk

  • Liitude uudised
  • Väljaanded
  • Blogid
    • Kõik
    • Bauroci blogi
    • Nordeconi blogi
    • Teede Tehnokeskuse blogi
    AI ehituses: fotode abil võrreldakse ehituse edenemist võrreldes BIM-mudeliga. Foto: Nordecon

    Nordecon: tehisintellekt jõuab üha enam ehitusse

    Jätkusuutlik ehitus - aastaruannete uus lahutamatu osa on ESG. LEED Paltinum sertifikaati taotlev Golden Gate.

    Jätkusuutlik ehitus – aastaruannete uus lahutamatu osa on ESG

    Bauroc RENOVE on mõeldud tellistest või looduskivist välisseinte soojustamiseks seestpoolt juhul, kui maja fassaad tuleb säilitada ja seinte väljastpoolt soojustamine ei ole lubatud. Foto: Bauroc

    Ajaloolise maja seestpoolt soojustamiseks on lahendused olemas

    Uue telemaja ehituslepingu allkirjastasid Eesti Rahvusringhäälingu juhatuse esimees Erik Roose ja Nordecon AS juhatuse liige Tarmo Pohlak. Foto: Siim Loivi / ERR

    Uue telemaja ehitustöödega alustab Nordecon sel aastal

    Nordecon AS-i juhatuse liige Tarmo Pohlak

    Tarmo Pohlak: Nordeconil on vastutus olla teenäitaja

    Quo vadis, Eesti hanked? Foto: Shutterstock

    Quo vadis, Eesti hanked?

  • Kolleegium
  • Toimetus
  • Reklaami
  • Telli ajakiri
  • Telli uudiskiri
No Result
Vaata kõiki tulemusi
Ehitusest
No Result
Vaata kõiki tulemusi
OnninenEhitusestis

Ristmikuehitus muudab Tartus liikluskorraldust

autor: Ain Alvela
mai 2021
Kategooria: Huvitav objekt, EhitusEST mai 2021
Selline hakkab tulevikus välja nägema Tartu ringtee Riia liiklussõlm – transiitliiklus kulgeb mööda viadukti n-ö teisel korrusel, alumisele aga jääb kohalik liiklus, samuti suundumine Valga maanteele. Ristmikuehitus muudab Tartus liikluskorraldust. Foto: InfraBIM / Transpordiamet

Selline hakkab tulevikus välja nägema Tartu ringtee Riia liiklussõlm – transiitliiklus kulgeb mööda viadukti n-ö teisel korrusel, alumisele aga jääb kohalik liiklus, samuti suundumine Valga maanteele. Foto: InfraBIM/Transpordiamet

Sel suvel algavad Tartu Lõunakeskuse ümbruses suured teetööd, mis kestavad 2022. aasta lõpuni ja mille tulemusel muutub liiklus linna lääneosas Valga maantee ja Tallinna–Võru maantee ristmiku kandis praegusest märksa sujuvamaks, ohutumaks ja mugavamaks nii sõidukijuhtidele kui kergliiklejaile.

Rahva seas Riia ristmiku rekonstrueerimisena tuntud objekti nimetatakse Transpordiametis Tartu läänepoolse ümberehituse II ehitusalaks, mis algab Raja tänava tunneli juurest ja kulgeb Variku viaduktini. Tegemist on Tartu Ränilinnas asuva tuiksoonega, kuhu suubub Riia tänav, kust väljub Valga maantee ja mida läbib Tallinna–Tartu–Luhamaa maantee. Tegelikult on Tartu ringtee Tallinna maantee lõiku ehitatud ja rekonstrueeritud juba aastaid, sestap nimetatakse ka tänavu algavaid töid teiseks ehitusalaks.

Algselt projekteeritud läänepoolne ümbersõit jagati omal ajal osadeks – esimene ehitusala rajati 2015. aastal ja see hõlmas lõiku Ilmatsalu tänava ringristmikust Raja tunnelini. Ja valmis on tegelikult ka III (Variku viadukt), IV (Variku viaduktilt Lemmatsi tee mahasõiduni, sh postimaja liiklussõlm) ja V (IV ehitusala lõpust lennujaama ristmikuni) etapp töödest. Eeloleval suvel alustatakse VI ehitusala eelprojekti koostamisega, mis hõlmab lõiku lennujaama ristmikust kuni Reola kultuurimajani (186,9–190,9 km). Projekteerimise hankega tahetakse suve alguses lepinguni jõuda ning siis järgneb kaks aastat projekteerimist.

Kõnealune II ehitusala tähendab numbrite keeles väljendatult riigimaantee nr 2 (Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa) lõiku kilomeetritel 180,1–181,9 rekonstrueerimist ja nn kogujateede rajamist eeldatava maksumusega ca 31 miljonit eurot. Objekti hange on praegu avatud, Transpordiamet loodab maikuus peatöövõtjaga lepingu sõlmida ja tööde valmimise tähtaeg on 2022. aasta lõpus.

Suure liikluskoormusega lõik

Transpordiameti lõuna regiooni ehituse projektijuht Siim Remmelgas tunnistab, et ameti lõuna piirkonna jaoks on see praegu kahtlemata kõige olulisem ja samas ka kõige keerulisem objekt. Oma mahult ning spetsiifikalt pakub ta Riia tänava liiklussõlme ehituse ka Eesti mastaapides tähtsaimate hulka, kasvõi juba sellepärast, et ükski teine praegu käsilolev tee-ehitustanner ei asu niivõrd linnakeskkonnas. Sellest tingituna kaasneb Tartu objektiga ka hulk asjaolusid, mis selle keerukaks teevad.

„Üldine ja esmane eesmärk nii sellel kui ka teistel meie projektidel on liiklusohutuse taseme tõstmine. Samuti liikluse sujuvuse ja läbilaskvuse suurendamine, sest Riia ringristmik on siiani olnud koht, kus tipptundidel esineb väga suuri ummikuid,” selgitab Siim Remmelgas. „Kuna lähistel paiknev Lõunakeskus on tartlaste jaoks tähtis tõmbekoht, siis on sealkandis palju just n-ö kohalikku liiklust, Tallinnast Võru suunas või ka Jõhvi-Tartu-Valga suunal kulgeva liikluse osakaal on seal tegelikult väike. Lisaks sellele on see koht transiitliikluse ja kohaliku liikluse kokkusaamise punkt ning praegune liikluskorraldus ei soodusta seal sellist liiklusvoolu, mis sinna tänaseks on tekkinud.”

Tõepoolest – 2020. aasta liiklussageduse loendus näitab, et ööpäevas läbib Riia ringi umbes 20 000 sõidukit. Siiani on läänesuunalisel ringteel püütud liiklusvoogu sujuvamaks muuta ringristmikega ja põhimõtteliselt jätkatakse seda liikluskorraldust ka nüüd, kui rekonstrueerimise käigus rajatakse nii põhi- kui kogujateedele kokku üheksa uut ringristmikku. Ent uus lahendus näeb ka ette Tallinnast Võrru suunduva transiitliikluse suunamist teisele tasapinnale nõnda, et kogu piirkondlik liiklus jääb selle alla esimesele tasandile. Piki Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa maanteed kulgev viadukt pikkusega 316,2 meetrit ongi kõige suurem muudatus, mille ümberehitustööd endaga kaasa toovad. Nii suunatakse otseliiklus sõlmest sujuvalt läbi, õigemini üle ning kohalik liiklus jääb alumisel tasandil olevale ringristmikule. Viimane tuleb mõõtmetelt praegusest veidi väiksem ja mahub ära tänase ringi keskele.

„Kui projekti tervikuna vaadata, siis lisaks viaduktile rekonstrueerime 2,5 km riigiteid, kaks km linnatänavaid, siis ehitame 2,4 km täiesti uusi linnatänavaid, rajame viis eritasandilist teeületusvõimalust jalakäijatele ja jalgratturitele,” kirjeldab Remmelgas projekti mastaape. „Näiteks Riia sõlmes pääsevad kergliiklejad igas suunas teed ületama eraldi tasapinnal ehk siis sisuliselt tunnelite kaudu.”

Jalakäijate viimine eritasandilistesse läbipääsudesse tähendab nende jaoks muidugi pääsemist ohtlikest autode vahel laveerimist nõudvatest teeületustest, aga sõidukitele tähendab see samuti sujuvamat liiklusvoogu, mida ei pidurda näiteks sagedased foorid ülekäiguradade ees.

Terviklik elukeskkond

Lisaks rajatakse uusi ja remonditakse olemasolevaid kergliiklusteid ühtekokku 8,4 km. Kõik ehitusprojekti raames tehtavad n-ö otsad nii Aardla kui Riia tänaval ühendatakse olemasolevate linnatänavatega nii, et uus infrastruktuur moodustaks vanaga ühtse terviku.

inkodu

Koos tee-ehitusega valmiva elukeskkonna terviklikkust rõhutab ka see, et teega koos rajatakse ka seda piiravad haljasalad, puhkekohad, valgustus jmt. Heakorra jaoks on isegi eraldi projekt. Näiteks suur viadukt saab eraldi põneva disainvalgustuse.

Kaks lõiku suletakse kolmeks kuuks

Siim Remmelgas märgib, et asjad Tartu suure tee-ehituse juures muudab keeruliseks eelkõige tööde teostamise tähtaeg. Selleks on 21 kuud, mille jooksul kogu projekt peab valmis saama. Projekti on kaasatud suur hulk osapooli – on hulgaliselt kommunikatsioonide valdajaid, koostöö käib ka Eesti Raudteega, sest raudtee alt tahetakse läbi puurida või kaevata sadeveekollektor, lisaks on palju kinnistuomanikke, asutusi ja eraisikuid, kelle äridele ning kodudele peab olema tagatud pidev juurdepääs. Seega põhimaanteid suures mahus sulgeda ei saa, kuna pole lihtsalt alternatiive, kuhu autosid suunata ning see kõik seab töödele omad piirangud.

„Et anda võimalus töövõtjale ehituse tempot natuke tõsta, saame selle projekti raames lubada kaks sulgemist. Esiteks saame kolmeks kuuks sulgeda Aardla tänava Olerexi tanklast kuni Valga maanteeni. Selle tänava all on mitmeid kommunikatsioone, mis asuvad kohati viie-kuue meetri sügavusel, tänav aga on üsna kitsas ja hästi keeruline oleks kõiki neid töid seal koos liiklusega teha,” iseloomustab Siim Remmelgas ehitustöö keerulisemaid punkte. „Teine liiklusvoole samuti kolmeks kuuks suletav lõik on riigimaanteel nr 3 Tartu arestimajast kuni Optika tänava ristmikuni. Sellele lõigule jääb muuhulgas ka kaks jalakäijate eritasandilist läbipääsu ehitust. Lisaks nihutatakse praegune Optika ristmik Aardla tänava ristmikule, need kaks teede ristumist viiakse ühe ristmiku alla kokku. Seal on palju töid veel ja eesmärk on, et need saaks kõik ühe korraga valmis teha.”

Planeeritav lahendus peaks muutma liiklemise sujuvamaks nii sõidukitele kui ka jalakäijatele. Foto: InfraBIM/Transpordiamet
Planeeritav lahendus peaks muutma liiklemise sujuvamaks nii sõidukitele kui ka jalakäijatele. Foto: InfraBIM/Transpordiamet

Ta kinnitab, et kokkuvõttes on nende lõikude sulgemine liiklejale kokkuvõttes kiirem lahendus sellest, kui neid kohti tulnuks ehitada liikluse all. Ülejäänud kohtades näevad hanketingimused ette, et liiklusele peab jääma 1 + 1 asfaltkattega sõidurada. Loomulikult tuleb rajada n-ö ümberpõikeid, samuti on töövõtjal lubatud rajada kas siis olemasolevale teemaale või kinnistuomanikega läbi rääkides nende maa peale ulatuvaid ajutisi teid. Teistest tüüpilistest tee-ehituse objektidest eristub Riia tänava ringristmiku rekonstrueerimine ka selle poolest, et selle objekti rahalises mahus moodustavad suurema osa mitte otseselt tee rajamisega seotud tööd, vaid sellega seotud rajatiste – viaduktid, tunnelid, müratõkkeseinad jmt – ehitamine.

Materjalide puudus võib painama hakata

Riskina toob Remmelgas välja võimalikud tõrked materjalide tarnetes, mis võivad tekkida, arvestades üleilmseid logistikaprobleeme, samuti koroonaviiruse jätkuvast levikust tingitud takistusi. Murekohad, mida paljudes valdkondades on juba tunda. Tee-ehitajat puudutavad näiteks sellised materjalid nagu bituumen, mida tarnitakse suuresti Valgevenest, samuti teavad ehitajad rääkida, et juba on keeruline hankida just vajalikke tänavasillutuskive, äärekive jmt. Praegu on selle riskifaktori tõsidust keeruline hinnata, sest Tartu objekti puhul hakkavad need asjaolud suuremat rolli mängima alles järgmisel aastal.

Mida peaks Tartu kandis või sealt mööda sõitev liikleja siis teetööde ajal arvesse võtma? „Tööde ajal ummikud kindlasti tekivad, ega sellest me ei pääse. Aga see on ju kõik suure eesmärgi nimel, et kui ehitus valmis saab, siis ummikud kaovad. Transpordiamet paigaldab põhitrassidele Tallinna–Tartu–Võru ja Jõhvi–Tartu–Valga suunale juba varakult ette infotahvlid soovituslike ümbersõidumarsruutidega,” räägib Remmelgas. „Kuna tee kinni ei ole, ei saa me kellelegi öelda, et nad peavad ümbersõite kasutama, aga anname inimestele võimaluse valida, kas ta eelistab ummikus oodata või teha väike ring. Ümber sõites läheb teekond küll veidi pikemaks, aga selle eest saab rahulikumalt ja mugavamalt sõita.”

HEA TEADA

Tartus pole ammu nii suurt teetööd nähtud – Tartu läänepoolse ümbersõidu II ehitusala projekt

  • Ehitatakse ümber ca 2,5 km riigiteid.
  • Rekonstrueeritakse ca 2 km linnatänavaid.
  • Ehitatakse ca 2,4 km uusi linnatänavaid.
  • Ehitatakse viis treppi.
  • Rajatakse uusi või rekonstrueeritakse olemasolevaid kergliiklusteid ligikaudu 8,4 km ulatuses.
  • Rajatakse kolm uut viadukti sõidukitele, mille hulgas on 316,2 m pikkune viadukt üle Riia ringristmiku.
  • Rajatakse viis eritasandis teeületust jalakäijatele ja jalgratturitele, millest kaks koosnevad kahest eraldiseisvast viaduktist.
  • Rajatakse vähemalt 14-kohaline veoautode parkla.
  • Ehitatakse 9 ringristmikku.
  • Tõstetakse ümber üks puurkaev.
  • Ehitatakse 1120 meetrit uusi müratõkkeseinu.
  • Ehitatakse ligikaudu 11 670 meetrit uusi sademeveetorusid.
  • Paigaldatakse ligikaudu 380 uut tänavavalgustusmasti.
  • Paigaldatakse 781 liiklusmärki ja 212 viita.

Riia viadukt

  • Riia viadukt asub Tallinna–Luhamaa maantee (E263) ja Jõhvi–Valga maantee (E264) ristis.
  • Viadukt ületab Jõhvi–Valga maanteed.
  • Viadukti tekiehituse pikkus on 316,2 m.
  • Viadukti tekiehitus on 13 avaga, muutuva ristlõikekõrgusega jätkuvtalakonstruktsioon.
  • Viadukti tekiehituseks on muutuva paksusega (1,0–1,7 m) raudbetoonist täisplaat. Tekiehituse laius on 10,7 m ja pikkus 316,2 m. Tekiehitus valatakse ja järelpingestatakse etapiviisiliselt. Tekiehitus eraldatakse sammastest tugiosadega.
  • Viaduktil on 28 tugiosa (POT-tüüpi tugiosa).
  • Riia viadukti betooni kulu on ligikaudu 6122 m3.
  • Viadukti pealesõidud on ääristatud raudbetoonist tugimüüridega, pikkustega 172,4 m (Tallinna poolne) ja 124,9 m (Võru poolne). Rajatise pikkus kokku on 613,5 m.
  • Viadukti kaldasammastele toetuvad 5 m pikkused pealesõiduplaadid. Tekiplaadi laius on 10,7 m. Sõidutee kõrgusgabariit viadukti all on 5,5 m.
  • Viadukti vundamentideks on raudbetoonist vundamenditaldmikud.
  • Vundamendi mõõdud 6 x 4m ja kõrgus 1,1–1,2 m.
  • Sügavamad vundamendid asuvad olemasolevast pinnast 5–6 m sügavusel.
  • Projekteeritud koormusele, et 360 tonni kaaluv eriveok saaks vajadusel üle sõita.
  • Ehitusel kasutatakse valdavalt „kangeid“ betoone tugevusklassidega 34/45 ja 40/50.
  • Kõik teed soolatatavad, siis kõik betoonide keskkonnaklassid valitud vastavas keskkonnas töötamiseks.
  • Viadukti projekteerides on üritatud leida linna keskkonda sobivaim lahendus. Tegemist on V-kujuliste sammastega, mis konstruktsiooniliselt annab saleda lahenduse.
  • Riia viaduktile on projekteeritud disainvalgustus.

Riia viadukti mõõtmete võrdlus teiste objektidega

ERM-i betooni maht 34 000 m3.
Tigutorni betooni maht 7500 m3.
Ihaste silla betooni maht 8500 m3.
Ihaste silla pikkus 400,4 m.
Variku viadukti tekiplaadi pikkus 420 m.
Tallinnas Haabersti ristmikul Paldiski maantee viadukti pikkus 600,3 m ja viadukti tekiplaadi pikkus äärmistest vuukidest 277,10 m.
Allikas: Transpordiamet

Sildid: põnev objektTartuteedeehitus
ShareTweetShareSend
Eelmine artikkel

Mullu valmisid olulised teelõigud igas regioonis

Järgmine artikkel

Asfaltsegude ja täitematerjalide standardid uuenesid

Seotud artiklid

teedeehitus.
Ülevaade

Teedeinseneride kutsestandardid uuenevad

LIIVI TAMM
EhitusEST aprill 2025
Aadu Lassi nimelise teedevaldkonna auhinna pälvisid Robert Sinikas ja Vaabo Annus. Foto: Karli Saul / Transpordiamet
Teedeehitus

Aadu Lassi auhinna pälvisid Robert Sinikas ja Vaabo Annus

Eesti Taristuehituse Liit ja Transpordiamet
Teedepäev 2024. Foto: Shutterstock
Sündmus

Tulekul teedepäev 2024

Eesti Taristuehituse Liit
EhitusEST oktoober 2024
Verstoni juhatuse esimehe Veiko Veskimäe. Foto: Rail Baltic Estonia
Teedeehitus

Rail Baltic Estonia sõlmis seni suurima lepingu Rail Baltica põhitrassi ehitamiseks

Rail Baltic Estonia
EEEL kutsub ehitusvaldkonna spetsialiste osalema koolitusel “Hoonete energiatõhusus ja süsiniku jalajälg hoonete renoveerimisel”. Foto: EEEL
Ehitusettevõtjad

Uus koolitus Tartus: “Hoonete energiatõhusus ja süsiniku jalajälg hoonete renoveerimisel”

EESTI EHITUSETTEVÕTJATE LIIT
Järgmine artikkel
Asfaltsegude ja täitematerjalide standardid uuenesid. Foto: Shutterstock

Asfaltsegude ja täitematerjalide standardid uuenesid

Värske ajakiri siin:

EhitusEST aprill 2025

Eesti Ehitab messiajakiri

Eesti Ehitab 2025

Interjööri messiajakiri

Interjöör 2025

Väljaandja

EhitusEST

OÜ Meediapilt
Registrikood: 12376744
Aadress: Pärnu mnt 161-10, 11624 Tallinn
Telefon: +372 510 7011
www.meediapilt.ee
E-post: info@meediapilt.ee
Toimetus: toimetus@meediapilt.ee

Enim kasutatud sildid

Aasta betoonehitis aasta ehitaja aasta ehitusinsener aasta ehitusprojekt aasta nominendid aasta parimad aasta puitehitis aiandus arhitektuur betoon Betooniühing blogi digitaalehituse klaster Eesti Betooniühing Eesti ehitab Eesti Ehitusettevõtjate Liit Eesti Ehitusinseneride Liit Eesti Ehituskonsultatsiooniettevõtete Liit Eesti Ehitusmaterjalide Tootjate Liit ehitusettevõtjad ehituskonverents ehitusmaterjalid ehitusturg EKFML EMPL eriolukord haridus huvitav objekt katuseehitus konkurss liitude uudised maanteeamet mess MKM nõuanne puit puitarhitektuur renoveerimine seadus sisuturundus statistikaamet sündmus taltech teedeehitus ülevaade

Uudiskiri

Telli uudiskiri ja ole esimesena kursis oluliste uudistega!

    • Meediapilt
    • TööstusEST
    • Põllumehe Teataja
    • info@meediapilt.ee
    • Reklaami
    • Tingimused
    • Uudiskiri
    No Result
    Vaata kõiki tulemusi
    • Esileht
    • Teemad
    • Blogid
      • Bauroci blogi
      • Nordeconi blogi
      • Teede Tehnokeskuse blogi
    • Liitude uudised
    • Väljaanded
    • Kolleegium
    • Reklaami
    • Toimetus
    • Telli ajakiri
    • Telli uudiskiri

    © OÜ Meediapilt

    Küpsised

    EhitusESTi veebi kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt siit.

    Telli uudiskiri

    ja ole esimesena kursis oluliste uudistega!